donderdag 16 februari 2017

Dag 6 - donderdag

Dit vonden wij van de sneeuwklassen:

- Ik vond de sneeuwklassen wel leuk, buiten de valse start van in het begin.  Vandaag ging het heel goed op de latten! (Daan)
- Ik vond het heel speciaal om de eerste keer op latten te staan.  Op sneeuwklassen kan je ook veel vrienden maken en dat is leuk.  Het wandelen vind ik ook wel leuk. (Luna F.)
- Ik vond sneeuwklassen heel leuk, vooral het skiën.  Soms ben ik wel heel hard gevallen maar ik bleef lachen.  Samen zijn met mijn vrienden vond ik ook geweldig! (Kato VW.)
- Op sneeuwklassen gaan is een heel speciale ervaring die ik nooit zal vergeten.  Het allerleukste vond ik het skiën en het wandelen.  Het is zeker een aanrader om ook eens naar hier te komen! (Viktor)
- Ik vond het hier in Oostenrijk héél leuk.  En ik vond het leuk dat je meer dingen met je vrienden kon doen en dat we iedereen van het zesde wat beter leerden kennen.  Skiën vind ik ook heel plezant, want het lukt ondertussen al heel goed!!  (Julie V.)
- Ik vond het warm op sneeuwklassen.  We hadden veel geluk met het weer!  Het zwemmen in het buitenzwembad vond ik ook heel erg leuk!  Wel jammer dat mijn rodelschepje tijdens de wandeling van vandaag in de ravijn is gegleden.  Ook het snowtuben zal ik niet snel vergeten.  Heel leuk! (Michiel)
- Ik vond skiën heel erg leuk!  De wandelingen waren ook leuk, maar vermoeiend.  De lantaarntocht vond ik heel gezellig.  We lagen laat in ons bed! J  Het was ook heel lekker eten!  Sneeuwklassen ga ik NOOIT vergeten!! (Laura)
- Ik vond de sneeuwklassen heel leuk omdat ik nu kan skiën en ook weet hoe je snel moet rodelen.  (Tuur)
- Het was leuk in Oostenrijk.  Dit vond ik het allerleukst: skiën, rodelen en snowtuben.  Op mijn kamer was het ook altijd heel gezellig!  (Rosalie)
- Ik vond het skiën en het wandelen en het rodelen en het sleeën en het snowtuben en het zwemmen héééééééél leuk. Ik vond het ook leuk dat ik was gecrasht met de slee!! (Floris)
- Ik vond het super leuk hier op sneeuwklassen.  Ik heb SUPER VEEL post gekregen.  Misschien wel het meeste van iedereen! ;-)  Het snowtuben vond ik ook geweldig.  Wat ging ik hard!  Ik lig ook met super leuke meisjes op de kamer.  Een gezellige bende dus! (Lotte)
- Ik vond het skiën heel leuk hier.  We hebben vandaag zelfs de familieafdaling én de rode piste gedaan!  Het snowtuben vond ik ook kei plezant!  (Zoë)
- Het skiën vond ik heel erg leuk omdat we vandaag op de rode piste mochten.  Ik lig met heel leuke meisjes op mijn kamer.  Ik ben helemaal nog niet gevallen tijdens het skiën!  Maar tijdens het nemen van de ankerlift heb ik al wel 2x kennisgemaakt met de grond! :-) (Laure)
- Ik vond het leuk om te leren skiën. Het gaat al heel goed!  Het wandelen vind ik ook leuk.  Het is hier heel mooi!  Op de kamer vind ik het ook fijn dat we met onze beste vriendinnen samen liggen.  (Lisa)
- Het was leuk dat ik op sneeuwklassen voor de eerste keer leerde skiën.  In het begin vond ik de skioefeningen niet zo leuk, maar nu gaat het al veel beter.  De bergen zijn hier ook heel mooi!  (Lennert)
- Ik vond het skiën heel erg leuk!  Ook onze monitor vond ik “nen toffe”.  Rodelen en sleeën vond ik ook heel plezant.  Dat gaat kei snel!  (Linde)
- Ik vond het skiën heel leuk en het wandelen ook.  De omgeving is hier kei mooi.  Het sleeën vond ik ook heel plezant.  We gingen kei snel door de bochten! Bedankt allemaal voor de vele post die ik kreeg!! (Kato VP)
- Voor de eerste skiën vond ik heel leuk.  Het snowtuben ging heel hoog en superhard!  Dat was heel plezant.  Ik vond het heel leuk dat mijn vriendinnen op mijn kamer lagen.  Het was een gezellige bende. (Marte)
- Ik vond sneeuwklassen vooral leuk omdat ik nu kan skiën.  De activiteiten die de juffen verzonnen, vond ik ook leuk.  De wandeltochten waren pittig, maar wel leuk!  (Matthias)
- Ik vond het hier op sneeuwklassen fantastisch, want ik heb leren skiën en de bergen zijn hier heel mooi.  Het is heel tof om te rodelen! (Luna VDE)
- Ik vond de wandelingen tijdens de sneeuwklassen heel leuk.  Ook de fakkeltocht met de lantaarntjes was gezellig.  Ik heb ook nog iets bijgeleerd tijdens het skiën.  Altijd handig! Het rodelen met de slee vond ik ook kei leuk.  Van het eten heb ik ook altijd erg gesmuld!  (Anna)
- Ik vond het heel leuk dat ik op sneeuwklassen met mijn vrienden samen kon zijn.  We hebben kei hard gelachen hier!  Het eten vond ik ook erg lekker.  Vandaag skiede ik voor de eerste keer van de familiepiste.  Dat ging heel vlot!! (Melanie)
- Ik vond sneeuwklassen heel leuk.  Het rodelen vond ik ongelooflijk plezant.  Ik heb kei hard gelachen met mijn vrienden.  Ik heb er nog buikpijn van!  Elkaar beter leren kennen, vond ik ook super fijn.  (Rani)
- Ik vond het wandelen hier in de bergen wel vermoeiend, maar het rodelen nadien was heel leuk!  Alles samen doen was heel plezant.  Zo leerde je elkaar beter kennen.  Het was hier in ons hotel ook heel gezellig!  (Marieke)
- Ik vond sneeuwklassen hééééél leuk en het rodelen was ook hééééél leuk.  En skiën was ook hééééél leuk.  Het is ook plezant dat je met vriendinnen op de kamer ligt en dat je vanalles samen kan doen.  Het eten vond ik hier ook erg lekker.  Oh ja, zwemmen vond ik ook nog hééééél leuk!   (Nora)
- Ik vond de sneeuwklassen heel plezant omdat ik dan samen met mijn vriendinnen vanalles kon doen: babbelen, plezier maken, skiën, wandelen, rodelen, …  Het zwemmen vond ik ook heel leuk.  Ik ben als enige van de hele school WEL door de rode glijbaan geraakt!! :-) Het rodelen was ook super leuk!  (Lana)
- Ik vond het op sneeuwklassen heel erg leuk omdat ik er een nieuwe vriendin bij heb: Lotte! De activiteiten vond ik ook erg plezant.  Het uitzicht tijdens de wandelingen was ook erg mooi!  Ik heb ook altijd lekker gegeten.  (Aagje)
- Ik vond sneeuwklassen heel erg leuk omdat ik altijd een hele week met mijn vrienden kon spelen.  Ik kon samen met mijn vrienden voor de eerste keer op de latten staan!  Het eten vond ik ook erg lekker.  Ook het zwemmen was plezant! (Bo)
- Ik vond alles tof op sneeuwklassen.  Ook het eten was heel lekker.  Ik vond het heel tof dat ik met mijn drie beste vriendinnen op één kamer mocht slapen.  De glijbanen in het zwembad waren ook heel plezant!!  Ik vind het trouwens ook kei leuk dat we zo’n dagboek dat we elke dag moeten invullen.  Zo kan ik later deze reis nog eens “nalezen”! :-) (Mira)
- Ik vond sneeuwklassen heel tof!  Iedereen was ook super vriendelijk.  De monitoren vond ik ook geweldig.  Het eten was heel lekker!!  De avondactiviteiten samen met mijn vrienden waren ook plezant.  (Ella)
- Ik vond sneeuwklassen SUPER leuk.  Je kon hier alles doen samen met je vrienden.  Marc, mijn monitor, was ook heel leuk!  Hij bleef altijd heel vriendelijk.  Ook het zwemmen was heel plezant, vooral de glijbanen.  (Emiel)
- Sneeuwklassen was heel leuk.  Er lag veel sneeuw.  Het rodelen ging super snel!!  Het eten was hier ook heel lekker.  Het skiën was super en mijn monitor Marc was geweldig omdat hij altijd veel grapjes maakte.  Ik heb ook veel nieuwe mensen van onze school beter leren kennen.  Kei leuk!  (Milan)
- Ik vond sneeuwklassen heel leuk omdat ik kinderen van de andere klassen beter heb leren kennen.  Het eten was ook altijd heel lekker.  Ze kookten alles voor ons wat kinderen graag lusten.  Het skiën was ook altijd leuk omdat mijn monitor Peter alles heel goed uitlegde.  Ik ben begonnen als complete beginneling, maar ondertussen ben ik al bijna een prof! (Fleur)
- Ik vond het hier in Oostenrijk heel erg leuk, vooral het skiën!  Ik kan bijna niet geloven dat ik een week geleden nog nooit op latten had gestaan.  Je moet me nu eens bezig zien!!  Een echte topatleet! Ook het krijgen van post vond ik heel leuk.  (Adriaan)
- Ik vond het kortweg GE-WEL-DIG hier in de bergen!!!! (Samet)
- Hier op sneeuwklassen vond ik het heel erg leuk.  Onze monitor Marc was ook heel leuk.  Ik kan ondertussen heel goed skiën.  Ik vond het op onze kamer ook heel plezant.  We hebben hard gelachen!  (Kaya)
- Ik vond het heel bijzonder en heel erg leuk hier op sneeuwklassen. Ik vond het eten ook heel lekker.  Ik heb hard gesmuld!  Dit was mijn eerste keer dat ik geskied heb en ik vind het heel plezant.  Het gaat al heel vlot! (Dries)
- Ik vond de sneeuwklassen heel tof.  Het skiën en de wandelingen zijn ook erg tof.  Ik heb me al erg geamuseerd!  Het eten is hier ook erg lekker.  Hiervoor was ik op voorhand wel een beetje bang… :-)  (Senne)
- Hier op sneeuwklassen vond ik het heel leuk.  Het allerleukste vond ik het zwembad.  Zalig!  Ik vond het ook heel fijn om mijn kamer te delen met Linh.  Ook de monitoren waren super leuk!  Ik heb er veel van geleerd!  (Femke)
- Ik vond het hier in Oostenrijk wel heel leuk.  Het rodelen was ook heel leuk.  En het skiën gaat al beter dan eerst.  De bergen waren hier ook heel mooi.  (Vince)
- Ik vond sneeuwklassen heel leuk omdat ik samen kon zijn met mijn vrienden en we elkaar dus ook beter leerden kennen.  Skiën vond ik ook heel leuk.  De monitoren waren ook lief en plezant.  De juffen en ook meester Tijs waren fantastisch!  De wandelingen waren ook heel mooi.  (Nette)
- Hier op sneeuwklassen vond ik het leuk omdat ik het met mijn vrienden kon beleven en ik vond het heel leuk om nog beter te leren skiën.  In de eetzaal vond ik het heel gezellig aan tafel.  (Dario)
- Ik vond het leuk hier omdat niemand zich liet opjutten door andere kinderen.  Ik vond het hier ook erg gezellig.  De leukste activiteit vond ik het rodelen met de slee!  Dat ging kei rap!  (Karel)
- Dit is de leukste vakantie die ik ooit heb meegemaakt!!! Eerlijk waar!!  (Naïm)
- Ik vond het heel leuk om met mijn vrienden samen te zitten op mijn kamer. Het skiën vond ik ook heel tof.  Het rodelen van de bergen ging heel snel.  Ik ben een paar keer gevallen op de ski’s, maar ik blijf lachen!! (Maarten)
- Ik vond het hier in mijn kamer heel gezellig.  Het eten vond ik ook heel lekker.  Om hier samen met mijn vrienden te zijn, vond ik heel leuk!!  Ik kon voordien al skiën, maar kan het nu nóg beter!!  Geweldig!! (Yorben)
- Alles was gewoon TOP !! (Bjarne)
- Ik vond het leuk om een week weg te zijn met vrienden en vriendinnen en om eens niet aan school te moeten denken!  Ik vond het eten hier heel lekker en ik hoop dat morgen het snowtuben nog heel leuk gaat zijn!  Ik denk van wel!  (Margo)
- Ik vond het kopen van de souvenirs heel erg leuk.  Het skiën ging heel vlot en ik ben nog nooit zo lang weg geweest van mijn ouders.  Het viel goed mee.  Ik blijf nog een weekje langer!! ;-)  (Linh)
- Ik vond het hier plezant.  Het was een echte ervaring om mee te maken omdat je het maar één keer meemaakt in je leven.  Met al je vrienden kan je samen gek doen, los gaan, samen skiën, wandelen en nog veel meer.  Ik vond het heel gezellig en er was een toffe sfeer!  Leuk om eens weg te zijn van de school. (Lars)
- Ik kon op voorhand al goed skiën, maar ik heb hier nog veel bijgeleerd.  Ik vond het skiën ook heel leuk.  Het wandelen was soms vermoeiend, maar ook leuk, want dan had je nog een uitdaging.  Naar beneden rodelen was nóg leuker!!  Het eten vond ik ook heel lekker! (Julie L.)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten